70
بهترین چت روم دنیا
چت روم

اي تو من با بدنه لخت خيابان چه کنم؟!
با غم انگيز ترين حالت تهران چه کنم؟!
بي تو پتياره ي پاييز مرا مي شکند!!!
اين شبه وسوسه انگيز مرا مي شکند!!!

خودکشي مرگه قشنگي که به آن دلبستم
دسته کم هر دو سه شب سير به فکرش هستم
گاه بي گاه از پنجره پايه خطرم
به سرم ميزند اين مرتبه حتما بپرم

چمدان دسته توو ترس به چشمانه من است
اين غم انگيز ترين حالت غمگين شدن است

قبل رفتن دو سه خط فوش بده داد بکش
هي تکانم بده نفرين کنو فرياد بکش
قبل رفتن بگذار از ته دل آه شوم
طوري از ريشه بکش بره که کوتاه شوم

مثله سيــگار خطرناکترين دودم باش
شعله آغوش کنم حضرته نمرودم باش

من تو را ديدموآرام ب خاك افتادم
و از ان روزكه در بند تو ام آازادم
چايي داغي كه دلم بود به دستت دارم
انقدر سرد شدم از دهنت افتادم
مي پرم دلهره كافيست خدايا تو ببخش
خودكشي درست خودم نيست خدايا تو ببخش

بي تو من با بدنه لخت خيابان چه کنم؟!
با غم انگيز ترين حالت تهران چه کنم؟!
بي تو پتياره ي پاييز مرا مي شکند!!!
اين شبه وسوسه انگيز مرا مي شکند....!!!

(واسه خاطره هاي قشنگ فرگلي..)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط 1